2014. május 8., csütörtök

Napló

Tudom már, miért pont április 7-én írtam a legutóbbit: mert 6-án volt az agárdi tókör, arról mindenképpen írni akartam, de szégyelltem volna magam, ha csak futásokról írok már, és ezért. Na, aztán jól nem írtam az agárdi versenyről se. Most is csak röviden, utána meg ami jön.

Április 6. - Agárd, 28.19 km 3:16 alatt, elég euforikus élmény volt. Azt mondták, majdnem sík, egy emelkedő van benne. Az féltávnál volt, legyőztük futva, én aztán a többibe se gyalogoltam bele, de azért elég mérges voltam, hogy nem egy, hanem három emelkedő van. Mindenesetre nagyon büszke vagyok rá, hogy körbefutottam a Velencei-tavat! Pár kép:
Eleje, még felöltözve

Szilvivel az emelkedőn

Mosolyogva pózolás 26 km-nél

Száguldó és ezért nem előnyös célfotó

Boldogan, éremmel, Szilvit várva a célban

Április 7-én Péter szülinapja volt, amire nagyon finom tortát sütöttem, Regő pedig aranyosan eltitkolta: "apa, ne menj be a spájzba, mert ott van a tortád, de ez titok!" :)
Április 15. Játszóházban voltunk Pesten a két kicsivel, mert itthon voltak Emiék, és vééégre találkoztunk velük, illetve az egész játszóházazás a közös facebook-csoportunk találkozója is volt. Ráadásul licitáltunk együtt segítsütire is, azt előző nap sikerült átvenni, úgyhogy közös sütifalás is volt, nagyon jól éreztük magunkat. Kaptam Emitől egy színes horgolt kendőt! :)
Április 16-án volt Csongor névnapja, amiből nem csináltunk nagy felhajtást, sütit sütöttem és valami apróságot kapott, mert az igazi nagy ajándékot névnapra és húsvétra összevonva már pár nappal korábban megkapta: egy futóbiciklit. Nagyon ügyes vele, azóta szinte nem is motorozik.
Április 20-ra esett húsvét. Nálunk már péntek reggel jött a nyúl, mert péntek este anyukámékhoz utaztunk, ott szombat este jön, vasárnap pedig otthagytuk a gyerekeket, és elmentünk terepfutni. Így itthon vasárnap este volt húsvéti vacsora - meg hétfőn, meg még jó pár napig, amíg minden el nem fogyott. Regő locsolni is ment apával.
Április 22-én megnyílt a fehérvári Gombolyda! Végre van egy fonalbolt a városban. Ott voltam a megnyitón, vettem némi fonalat is, kicsit megszegve ezzel az újévi fogadalmamat, miszerint nem veszek fonalat - na de egy megnyitót mégse lehet kihagyni. Ezután nem sokkal elkészült a Glacia pulcsim is.

25-én Marci cirkuszban járt az iskolával, nagyon élvezte, nem akármilyenben, hanem a Fővárosi Nagycirkuszban! Hosszan mesélte az élményeit. Ezalatt mi újra Ságvárra mentünk, megint a szüleimre bíztuk a gyerekeket, és elmentünk hosszú évek óta az első kettesben töltött hétvégénkre. Marcit az apja vitte utánuk a cirkusz végeztével, mi pedig Mogyorósbányán aludtunk, szombaton én lefutottam a Nyerges Terep Félmaratont, Péter a 20 km-es teljesítménytúrán vett részt, aztán hazajöttünk. Előbb még vért is adtam. Este moziba mentünk, vasárnap itthon pihentünk, amíg nem mentünk a gyerekekért, nagyon jó volt. És már Csongor is el tud tölteni egy hétvégét nélkülünk.
Május első hete rövid volt, a végén a négynapos hétvégét újra Ságváron töltöttük, az első három napon ötgyerekes voltam, most Ancsáék kettesbenhétvégéztek, de vasárnap cseréltünk, és megint mi mentünk el, ezúttal a Börzsönybe túrázni. Most látom csak, mennyi programunk volt! És már utol is értem magam :)
Mi van még? Közeleg az év vége, tegnap volt az ovis anyák napja, Regő nagyon édesen, de szinte zárt szájjal, alig érthetően mondott verset, de aztán itthon elismételte, bár szigorúan a fal mögött :) Épül az óvoda, felújítják és ki is bővítik, nagyon érdekes naponta figyelni, ahogy halad, és a munkagépeket is. Persze nehézséget is okoz, az ovisok nem tudják használni az udvart, a játszótérre járnak, ami persze nem olyan védett, hangzavar is van. Meg is beszéltük fogadóórán az óvó nénikkel, hogy május végeztével Regő mér nem is fog oviba járni, úgyis fáradt már. Egyébként nagyon jó élmény volt a fogadóóra, tulajdonképpen csupa jót hallottam a kisfiamról :) Csongornak valószínűleg kinn van az utolsó foga is, és jövő héten viszem az oviba beíratni, hihetetlen. Marci készül az év végére, szépen feljavult matekból is, sőt, a napokban nekidurálta magát, és még rajzból is elhatározta, hogy most megmutatja, és sikerült négyest kapnia. A kézilabdát nagyon szereti, ragaszkodik hozzá, remélem, ez megmarad neki. Ha minden igaz, nyáron megy az első igazi, ottalvós táborba, ez kézilabdatábor lesz Balatonbogláron. Nekünk pedig ez a sok mamánál alvás jó pihenés, felüdülés volt, és igazi próbák a hosszú, négynapos különlétre, amit mi, szülők már nagyon várunk, és a gyerekeknek is jó lesz :)

1 megjegyzés:

Erika írta...

:) Tetszett!
A gyerekek meg nőnek!