2013. június 20., csütörtök

Zeneiskolai évzáró

Olyan jó délutánunk volt :) Marci zeneiskolai évzárójára mentem a három fiúval 37 fokban, ami elsülhetett volna nagyon rosszul is, de elindultunk egy bő órával előbb, és először átvettem egy vaterás csomagot Fehérváron, két pár papucsot Regőnek. Aztán leparkoltunk a pláza tetején és ékszerészhez mentünk, ahol kiderült, hogy a két karkötő és egy nyaklánc közül, amit vittem, egyiket se kell forrasztani, csak összenyomták a szemet fogóval ingyen. Marika néni órájával viszont ötvöshöz küldtek. De volt idő elmenni az ötvöshöz is, aki viszont továbbküldött óráshoz. Oda már nem mentünk el akkor, viszont még mindig volt idő, évzáró előtt vettem a gyerekeknek innivalót és egy mákos péksüteményt, hála Istennek, ez később nagyon jól jött.
Az évzáró szép volt és nem nagyon hosszú, de a víz folyt rajtam végig, és egyszer jobbra, egyszer balra etettem Regőt és Csongort a mákos cuccal (mennyire ciki ez egy művelődési ház dísztermében? Inkább, mint hogy ne bírják ki nyugton, nem?) Az ünnepség után a főtárgytanárok szobáiban lehetett átvenni a bizonyítványokat, megkapta Marci is: csupa ötös, egy négyes klarinét szorgalomból :) Olyan büszke meg meghatott voltam-vagyok! Járt nekik utána egy fagyi, a fagyis udvarában még nyitva volt az órás, ott tudtam hagyni Marika néni óráját 
 
Aztán át kellett menni a plázán az autóhoz, hát most nem álltam meg, hogy ne vegyek valamit: kaptak egy-egy könyvet, Marci egy vízipisztolyt, Regő egy elefántot, sőt Péternek is találtam névnapi ajándékot, és bónuszban magamnak is vettem egy könyvet, és még beülhettek egy olyan pénzbedobós autóba is. Marci azt mondogatta, hogy ez egy álom és ő nem hiszi el és olyan boldog volt, végre, olyan jó volt így látni! :)
Egy dolog nem sikerült, nem maradt százasom, kivételesen az autóban sem volt bevásárlókocsiba való, pedig még a Lidl-be is be akartunk menni Marcinak boxeralsót venni, mert most az a mániája, tényleg boldoggá teszi. És akkor már élelmiszert is vásároltam volna. De pontosan 95 forint apróm volt, aztán már csak ezres, azt már senki nem vált százasra, és fáradt, kimelegedett Csongorral beülős kocsi nélkül bemenni... Mehettünk volna még babakocsival, de úgy éreztem, abból biztosan botrány lenne, ha megint áttenném... na nem ragozom, boxeralsó és reggeli nélkül maradtunk, de olyan jól éreztük magunkat! És nagyon felszabadító érzés volt, hogy egy ilyen szépruhás, jólviselkedős programot tudtunk abszolválni. Holnap jön az iskolai évzáró :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok! Nagyon szép bizonyítvány!
Ez a boxeralsó korosztályos mánia lehet, már Robin is csak azt hord. :)