2013. május 26., vasárnap

Moss Garden

Kedvem támadt kicsit kibontani az ömlesztett bejegyzést, írok egyet az ott említett kendőről is, mert megérdemli. Szóval ez a Moss Garden, megint Ági mintája, megint egy tesztkötés. A sajátomat én Seaweed (tengeri moszat) Gardennek neveztem el, a fonal miatt, aminek Óceán a neve, és olyan szépen kiadta a kék különféle árnyalatait, a zöldet, a türkizt és egy kis fehéret.

Egyszerű és mégis nagyon mutatós, jól követhető, ezért gyorsan haladós minta. A fonallal kicsit meggyűlt a bajom, nagyon vékony, kicsit szöszölődős, és a kölcsön kapott, életemben először kipróbált bambusz tűvel nem voltak jó barátságban. A fonal nem csúszós, a bambusz még kevésbé, és a damilja nem olyan vékony, amit megszoktam, hanem egy üreges cső, és érdekes módon erről nehezebben csúsznak a szemek a tűre. Le legalább nem csúszott, ez a veszély nem fenyegetett, de amikor már sok szem volt a tűn, gyötrődtem kicsit azzal, hogy előrébb juttassam őket. 
Ez a kis kellemetlenség azonban eltörpült a fonal és a minta szépsége és a tesztben kialakult kellemes csoport mellett :) Elég hamar készen lettem, és azóta is az egyik kedvenc kendőm, leheletvékony, mégis meleg, és nagyon praktikus a formája, elöl megcsomózva hordom a vállamon. Ez az S-es méret, az L-esek már igazán hatalmasak lettek a tesztben!




Minta: Moss Garden by Kutas-Keresztes Ági (már elérhető, ingyenes!)
Fonal: Katia Darling, bő három gombolyag, 586 méter
Tű: 3.5 mm bambusz

Nincsenek megjegyzések: