2013. április 17., szerda

Húsvétunk

Ezzel még tartozom, és ha túl sokáig tartozom, a végén még arra sem fogok emlékezni, hogy is volt... Az biztos, hogy főztem sonkát, sütöttem kétféle kalácsot is: egy sósat és egy fahéjasat, és életemben először hagymahéjjal festettem a tojásokat, szerintem nagyon szépek lettek.


Azt hittem, milyen macera ez a fajta festés, de kiderült, hogy egyszerűbb, mint a bolti porokkal, tablettákkal vacakolni :) Ami még újdonság volt, hogy hó is volt húsvétkor, úgyhogy bentre jött a nyúl, nálunk itthon nagyszombat reggelre, mert aztán indultunk Ságvárra.
Ott is igazán kellemes téli idő volt, úgyhogy a szobában kellett szórakoztatni az öt fiút. Végülis nem volt nehéz, az ebédig eljutottunk valahogy, aztán a kisebbek aludtak, késő délután pedig oda is megérkezett a nyúl. Volt nagy öröm, sokféle ajándék, még jó, hogy ennyien vagyunk, így sok kicsi sokra ment. Csongor megkapta élete első búgócsigáját, meg egy nagy pöttyös labdát is, ezek másokat is érdekeltek :)





Vasárnap délutánig voltunk Ságváron, aztán hazafelé jövet átadtuk Marcit az apjának, hogy a tavaszi szünet végét együtt töltsék. Hétfőn pedig Péter Regővel csinosan felöltözött, és mentek locsolni, ez volt Regő első igazi locsolása, amikor már kezdte is érteni a lényeget. Sajnos, mivel márciusban szinte egyáltalán nem járt oviba, a locsolóvers-tanulásból kimaradt, de apa útközben megtanította neki, és amikor kellett, már ügyesen mondta, hogy "Zöld erdőben jártam..." :)
Még itthoni képek, számomra különösen megható volt, amikor Kató nénit meglocsolta :)

Nincsenek megjegyzések: