2013. február 13., szerda

Twelve Plus One: sapka Csongornak

A kendő után egy gyors tesztkötésbe kezdtem, de azt nem mondanám, hogy egyszerűbe. Amit egy kis sapkán technikailag fel lehet vonultatni, azt a Twelve Plus One tudja: van benne körben kötés, magic loop technika, rövidített sorok, ideiglenes kezdés, zsinórleláncolás... Utóbbi kettőt ezen a sapkán tanultam.
A sapkát Piroska tervezte, én pedig, amikor megláttam a lehetőséget, rávetettem magam: végre valami fiús! 
A betegség miatt pár nappal később kezdtem, mint akartam, de amikor végül belevágtam, onnantól hamar megvolt. Aztán már csak el kellett varrni - összevarrni nem kell, egy darabban készült - bojtot készíteni, és kész! Nagyon jó fazonú kis sapka, takarja a fülét, homlokát, leér a tarkójáig, a feje tetején buggyosodik egy kicsit, a nagy pomponnal ettől olyan héttörpés, nekem tetszik.
Még fülrész nélkül

Varrás és bojt előtt

Kééész! :)

Ugye jól áll? :)

Ja és hogy miért Twelve Plus One a neve? Az alapjául szolgáló eredeti sapkán pont 13 csík szerepelt, de mégsem lehet tizenhárom, legyen hát tizenkettő plusz egy :)

Minta: Twelve Plus One by Piro (még nem jelent meg)
Fonal: Égbolt és Fűegér nevű vaterás fonalak, 50% gyapjú, 50% akril

2 megjegyzés:

Gabka írta...

Csodás, nagyon ügyes vagy! :-)

Dius írta...

Nagyon tetszik, és szemmel láthatóan sokkal praktikusabb is, mint a boltban kaphatók, amik mindig tekerednek, csavarodnak, és még véletlenül sem maradnak rendesen a gyerek fején. :)