2013. január 27., vasárnap

Színez és rajzol

Pénteken Regő két kis színezővel várt az oviban: egy zsiráfot és egy úthengert színezett ki, nem mondom, hogy pontosan, de szépen. És egyáltalán, kit érdekel, hogy hogyan, de színezett! Eddig ritkán jutott eszébe, és ha én kezdeményeztem, akkor se sokáig volt kedve. Most viszont nagyon megörültem neki, hogy magától, ovis kezdeményezéstől függetlenül színezett, úgyhogy kaptam az alkalmon, és otthon is kérdeztem, nincs-e kedve. Azóta lelkesen és hosszasan színez, feladatlapozik, olyan szabályos kört rajzol, hogy csak lestem, és mióta megkérdeztem, hogy rajzolni is tudna-e például zsiráfot, nem csak kiszínezni, azóta rajzol is :) Én meg lelkesen fényképezem és videózom.


Csigabiga apának

Cápa (szerintem bálna)

A jobb szélen zsiráf

Most meg a karibus film hatására hat karibut rajzolt, ahogy vándorolnak a hóban :) Olyan izgalmas ez nekem, fogalmam sincs, hogy a korához képest hol kellene tartania, de Marci otthon egyáltalán nem rajzolt, csak az oviban, és ettől olyan boldog vagyok, hogy Regő meg igen!

Nincsenek megjegyzések: