2013. január 1., kedd

Évnyitó képek

Évzárónak indult, de tegnap piszkozatban maradt, úgyhogy átírtam a címet :) Semmi különös, csak pár, a napokban készült fotó. Van egy vidám fürdős sorozat:







BÚÉK! :)

Csongor tegnap az erdőben, amíg futottam

Aztán pedig rólam végre egy-két futós kép, ritkán van ilyen, mert magammal nem cipelem a kamerát, de most kimentünk Csongorral és Péterrel a sárpentelei kiserdőbe, amíg Regő aludt, és Péter tudott képeket készíteni. Az volt a nagy elhatározásom, hogy nyolc kilométert futok Szilveszter alkalmából, mert eddig a tatai tó-kör, az a bő hét kilométer volt a legtöbb, és milyen szép lenne rekorddal zárni az évet. Úgy tudtam, hogy egy kör az erdei tornapályán 4 kilométer, de mivel az elsőt 11 perc alatt lefutottam, úgy döntöttem, hogy kizárt, talán két km lesz az, úgyhogy futok négy kört. Egy-két hete elkezdtem az intervallumedzést, azaz hogy egy alap ritmusba olyan 20 másodperces sprinteket teszek, nagyon hatékony! Az első kör feléig bemelegítettem, onnantól csináltam az intervallumokat. A kör végére elfáradtam, úgyhogy a másodiknak megint a felénél kezdtem a sprinteket, viszont a harmadik kört megnyomtam, a tornapálya minden táblája után betettem egy-egy sprintet, átlag százméterenként. A negyedik kört levezetésnek szántam, számolgattam, hogy milyen átlagsebességgel is mehetek kb., de az agyam akkor már nemigen volt alkalmas erre, ugyanis kiszámoltam, hogy egy óra alatt 65 percet futok, és akkor inkább abbahagytam a számolást :D viszont a ritmusra olyan jól rátaláltam, hogy az utolsó körben is betettem sprinteket, de már nem számolgattam: amikor jólesett, gyorsítottam, de most már nem húsz másodpercig, hanem a tornapálya egy-egy állomása között végig. Körülbelül úgy száguldottam be Péter és Csongor mellé a parkolóba, mint egy gyorsvonat, ha azt mondják, menjek még egy kört, simán meglett volna az is, és vele a tíz kilométer. De most nyolc volt a terv, és nem voltam biztos a futópálya hosszában, úgyhogy négy kör és 53:40 után megálltam. Itthon rákerestem, és jó volt a tippem, tényleg két kilométer az erdei tornapálya, úgyhogy a négy köröm pontosan nyolc kilométer volt, ez és az 53 perc is rekord :) Ezzel búcsúztattam 2012-t.

Itt épp az útközben megtalált cumit adom vissza Péternek kb. négy kilométernél :)

2 megjegyzés:

Emese írta...

A fürdős képektől elolvadtam!
A futásért tiszteletem és gratulálok!

Dius írta...

A fürdős képek a saját gyerekeimnél is nagy kedvenceim voltak. Most visszaidézted nekem azokat az estéket, mikor még ketten-hárman ültek a kádban egyszerre... Köszi.
A futós képek is nagyon jók, és még ebben a futós szerelésben is szemmel látható a változás rajtad. :)