2012. december 2., vasárnap

Néhány könyvjelző

Ez az öt könyvjelző készült a pécsi gyermekklinika decemberben nyíló könyvtárának. Ez is egy facebookos jótákonysági felhívás, hát most komolyan, próbálja nekem valaki megmagyarázni, hogy a facebook károsabb, mint amilyen hasznos. Én csupa jó dologgal, segítséggel, közösségszervezéssel, jótékonysági akcióval találkozom.

Kicsit mostohagyerekek lettek szegények, ugyanis a felhívás és az ehhez kapcsolódó facebook-csoport jó régen keletkezett, akkor el is kezdtem lelkesen kötni, a két színes lett készen először. Kettőt mégse akartam elküldeni, az olyan kevés, csakhogy közbejöttek más projektek, ezek meg szegények blokkolatlanul vártak... December elejéig kellett postázni őket, úgyhogy november végén gyorsan összekaptam magam, tök egyszerű mintával megkötöttem a másik hármat, és már repültek is és már meg is érkeztek :) Remélem, örömmel fognak velük olvasni a pécsi beteg gyerekek.

Nincsenek megjegyzések: