2012. október 24., szerda

Feltöltődés

Jaj mennyi mindent csináltunk ezen a hosszú hétvégén! Majd kipihenjük a rövid munkahéten :) Ott kezdődött, hogy Péter már pénteken szabin volt, és délelőtt, amíg Csongor aludt, elvitt a kedvenc teázónkba, ahol olyan régen voltunk már, és jaj de jó volt! Ittunk teát igazi teaszertartás keretében, de azért ettünk sütit is. És randevúztunk... nagyon kellett már.
Délután aztán ugyanott volt kötős-horgolós tali, a lányok egy részét már ismerősként üdvözöltük, mások újonnan csatlakoztak, örülök, hogy megismerhettem őket! És még horgolni is tanítgattak kicsit :) Marcit vittem, jól elvolt japán játékokkal és mesekönyvekkel, még este is mondta, hogy milyen jól éreztük magunkat. Csongortól viszont megkaptam a büntetésemet a külön programért, de még azzal együtt is megérte.
Szombaton felkerekedtünk a gyerekekkel és meg sem álltunk Bogádig, a nővéreméknél töltöttük a hétvégét, és délután itt is bementem egyedül a városba, Pécsre, ezúttal a kedvenc fonalboltom Fonalnapjára. Hát, az egy Kánaán volt :) Ide Csongort vittem, a többiek Ancsáéknál játszótereztek, mire hazaértem. Este ott is futottam, a vasárnap délelőttöt pedig megint a városban töltöttük, délután meg, amikor Regő felébredt, indultunk haza.
És milyen jó, hogy bár vasárnap este hazaértünk, hétfőn még mindig hétvége volt, sőt kedden is! Hétfőn elmentünk Joe barátunkért, de útközben megálltunk egyszer Csákváron megkóstolni az ország tortáját - hát az a cukrászda valami zseniális! - és a falu melletti kopár dombok közül is megmásztunk egyet. Délután itthon voltunk, tegnap pedig a Bakonyban kirándultunk. Fogok mindent részletezni és hozok sok képet, meg még mással is el vagyok maradva... :)

Nincsenek megjegyzések: