2012. augusztus 22., szerda

Hároméves státusz

Ugyan még nincs hároméves, de ma volt tanácsadás, időszerű volt Csongor mérése is, szóval letudtuk mindezt egy füst alatt. Csongorral kezdtünk: 8700 gramm és 71 centi, ha jól emlékszem a múlt havi adatra, akkor 380 grammot hízott most, igen szép. Elbüszkélkedtem a hét fogával is :)
Aztán jött Regő: ő 14.5 kg és 95 centi, ez is rendben van, tökéletesen hozza az átlagot. Volt mindenféle kérdés: hogy váltott lábbal jár-e lépcsőn, hogy hogy rajzol - ebben picit le van maradva, formákat még nem rajzol, firkál, pettyeget, bár néha kört meg csigabigát is próbál, és mostanában megmondja, hogy mit rajzol. Azzal is próbálkozik, hogy hasonlítson, a zsiráfnak hosszú nyakat rajzol, az orrszarvúnak nagy szarvakat, de azért persze főleg csak ő meg én látjuk, hogy mi hol van a rajzán. Azt őszintén szólva nem nagyon figyeltem még meg, hogy tud-e egy lábon állni és meddig, viszont büszkén válaszolhattam, hogy éjjelre és nappalra is szobatiszta.
A doktornő is először kérdéseket tett fel neki: hogy hívják, hány éves, aztán mutatott egy képet, arról kérdezett, és Regő mindenre okosan válaszolt, kivéve a színeket. De nem baj, hogy még nem tudja őket, ötéves korig ráér. Aztán meg is vizsgálta: most megint hallott szívzörejt, de nem mondott semmit, hogy tovább kéne-e lépnünk ez ügyben. Még mindig megvan a kis köldöksérve, a heréket is nézte ő is, elmondtam, mi volt a gyereksebészeten. Kértem beutalót az ortopédiára és igazolást az oviba, hogy mehet :) Úgyhogy még előttünk egy szülői, egy szülinap és egy családlátogatás, aztán hároméves lesz a kicsi fiam, és ezzel egy korszak lezárul :)

Nincsenek megjegyzések: