2012. július 18., szerda

Rosebud kardigán

Végre elkészült! Június 9-én kezdtem, naivan, mivel előtte a bonyolultabb mintájú és még soha nem próbált csipkekendő két hétbe belefért, gondoltam, ez is kész lesz a születésnapra. Aha... Majdnem még egy hónap eltelt azóta, mármint a szülinap óta. Tegnapelőtt fejeztem be a kötést, tegnap következett a hónalj bevarrása, szálak elvarrása és a gombok. Ma blokkoltam, és most már tényleg kész a Rosebud kardigán Marika néni számára:






A fonal vaterás, Ági-féle, Mama fantázianevű félgyapjú, már több, mint egy éve vettem, azt hiszem, írtam is már itt, hogy megláttam ezt a színt és ezt a nevet, és tudtam, hogy ez kell, és hogy Marika néninek lesz belőle valami, kardigánt terveztem, de hogy pontosan milyen, azt akkor még nem tudtam. Aztán megláttam szintén Áginál, csak egy másiknál ezt a mintát, és készen is állt a terv. Marika néni nagyon örült neki, úgy láttam :)
629 gramm, van egy kis súlya :) Az összes fonal 670 gramm volt, féltem is, hogy idejekorán elfogy, de szerencsére elég lett, egy picike maradék gombolyagdarab maradt. Remélem, hordani is fogja :)

10 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon szép! Biztosan tetszik majd neki!

Gabka írta...

Gyönyörű, nagyon ügyes vagy!!

Névtelen írta...

Nem kis munka volt, de nagyon szép lett.

Csupimami írta...

De ügyes lányom van!

Dius írta...

Nagyon szép lett. :)
Amikor a Marika néniről szóló mondataidat olvasom, mindig átsuhan az agyamon, hogy de jó lenne, ha majd engem is így szeretne a menyem (amikor már itt tartunk), mint ahogy Te őt. :)

Bori, Bende, Zsombor, Zsu írta...

Nagyon szép lett :)

Emese írta...

Nagyon szép, nagyon ügyes vagy!

Orsi írta...

Azta, nagyon szép lett!!! Elegáns, mégis nagyis, persze pozitív értelemben. :)
Már annyiszor akartam kérdezni, hogy mi az a blokkolás?

Timi írta...

Köszi :)

Orsi, a blokkolás az, amikor a kész darabot beáztatjuk, óvatosan kinyomkodjuk, aztán kisimítjuk, formára igazítjuk és gombostűkkel rögzítjük a széleit (az egyik képen látszik is) és úgy hagyjuk megszáradni. Ilyen áttört mintás cuccoknál jó, mert előtte összeugrik a csipke.

Paat írta...

Nagyon szép, harmonikus darab lett, jók illik a minta a színhez, gratula!