2012. június 18., hétfő

Pihenőnap

Szombaton egy napra elugrottunk anyukámékhoz, mivel a múlt héten nem tudtunk Baján, a családtalálkozón találkozni velük, és nem látták a gyerekeket sem - csak Marcit - hirtelen gondoltunk egy ilyet. Regő már napok óta kérdezgette, mikor megyünk mamához, papához, Bojti kutyához, Robi kecskéhez :) Persze Robi, a kecskebak teljes háremével már kiköltözött a tanyára, és csak két kiskecske él otthon, de Mátyás csikó, a malacok, a nyuszik és a baromfik megvannak, úgyhogy így is elégedett volt. Tulajdonképpen semmi különöset nem csináltunk, de pont az volt a jó. Birtokba vettük a kertet, tettünk ki takarókat, és még Mamának is sikerült néhány percre leheveredni a fiúkkal. Csak Regőt nem sikerült rávenni.


Regő nagyon nehezen aludt el ebéd után - én voltam a hibás, nem tettem el neki alvós pelust - és mire elaludt, persze felébredt Csongor. Hogy ne a szomszéd szobában kurjongasson, kimentem vele újra a takarókra, ő játszott, én olvastam, aztán észre se vettem, és elszenderedtem. Arra ébredtem, hogy ő is alszik mellettem :) Tökéletes pillanat volt.

1 megjegyzés:

Gabka írta...

Jók is az ilyen napok! :-)