2012. május 24., csütörtök

Randevú

Ezzel kezdem, mert friss az élmény, pedig vár még vagy három régebbi téma. Megvolt Csongor első randevúja, ráadásul rögtön négy nővel, na de legalább anyai kísérettel :)
Szóval a születése óta ez volt az első "csajos este" a barátnőimmel, előtte nagyjából havonta jöttünk össze, de a születése óta csak egy alkalom volt, azon se tudtam ott lenni. Most is már hosszú ideje szerveződött a dolog, babalátogatónak indult, aztán korábban nálunk folyton beteg volt valaki, hol ezért nem jött össze, hol azért, de mára végül is sikerült megszervezni.
Csongort vittem, mert teraszos étterembe terveztük a találkozót, ráadásul csak kávézni, üdítőzni akartunk, és Péternek épp elég itthon két fiú  - Marika néni is csajos kiruccanáson volt épp. Mi értünk oda először, szerencsére nálam volt a kamera, úgyhogy fényképezéssel ütöttem el az időt, amíg a többiek megjöttek. 



Aztán kávét rendeltünk, a többiek vigyáztak az alakjukra, de nekem kellett egy somlói is, meg sokgyümölcsös limonádé... Beszélgettünk. Érdekes, nem először van az, hogy jól elvagyok itthon a fenekemen és semmi kedvem kimozdulni, elindulni, pedig tudom, hogy jó lesz, és aztán tényleg olyan jó... Nagyon feldobtak a csajok. Persze beszélgettünk gyerekekről is, kikerülhetetlen téma, Ari kisfia is csak hét hónapos. Szöget ütött a fejembe, hogyan biztassam őt, úgy éreztem, elég nehéz neki, és emlékszem, Marcival én is pontosan így voltam. De azzal mégse biztathatom, hogy majd a harmadikkal könnyebb lesz, vagy hogy képzeljen oda még két visítozós nagyobbat Márk mellé, és rögtön rájön, milyen jó dolga van... Nem, neki most ezt így kell megélni, rájönni, mi a szép a jelenében. Na ezek csak az én utólagos morfondírozásaim, ott nem filozofáltunk mélyen. Aztán beszéltünk pasikról és munkákról is, meg közös ismerősökről, Csongor az elején aludt, aztán álomittasan ébredve csak nézett ki a fejéből kipirult arccal:

végül elcsábította a csajokat, kurjongatott, kivettem, Arinak a kezében is volt, Marcsi tologatta, tetszett nekik, hogy milyen nyugodt és persze milyen szép baba. Én meg fürödtem a büszkeségben :) Szóval a fiam négy csajt vett le a lábáról, plusz engem :) Aztán amikor kezdődött a szokásos esti nyűgösség, hazajöttünk, és végre volt egy olyan este, amikor nem sikerült felidegesednem. Köszönöm, csajok :)

2 megjegyzés:

Gabka írta...

Jók az ilyen talik, mi a csajokkal gyerekestül szoktuk megejteni, úgy is szuper, főleg, hogy a társaságban mindenkinek nagyjából Rékámmal egyidős gyerkőce van, akinek több, azoknál úgy alakul a kor, ahogy nálunk - így elég vidám szokott lenni. Mostanában hanyagoltunk e téren, talán itt az idő föleleveníteni a hagyományokat. :-)

Orsi írta...

Jaj de jó lehetett ez a csajos délután! Nekem is hiányoznak az ilyenek, de mi nagyon szétszakadtunk a barátnőimmel... Örülök, hogy jól érezted magad, gyertek össze gyakrabban!