2012. március 6., kedd

Óvodába hívogató

László Regő Dániel tegnap levelet kapott, igazi, postai levelet. Mivel még nem tud olvasni, én bontottam ki neki. Meghívót találtunk benne, óvodai ismerkedős délutánra, a beíratás előtt egy héttel lesz. Benne van, hogy kik az óvó nénik (már kiszámoltam korábban, hogy melyik óvónők csoportja fog elballagni előtte, szerintem jól járunk). 
Tegnap aztán sétáltunk délelőtt. Először csak a kertbe akartam kimenni, de Regőnek nagyon mehetnékje volt, hát némi kanyarral elsétáltunk Marci elé az iskoláig. Megálltunk az ovi kerítésénél, épp kint játszottak az óvodások, és néztük őket, a kertet, a játékokat. Regő persze rögtön mondta, hogy be akar menni. Szerencsére odajött az egyik óvónő, Szilvi, kicsit ismerkedett Regővel, aki nagyon ügyesen megmondta a nevét, és hogy szeretne bemenni a kertbe, úgyhogy Szilvi a hátsó kiskapun be is engedett minket. Regő mérleghintázott egy Krisztián nevű kisfiúval, kipróbálta a rugós hintát, bebújt a kis faházba, szóval minden nagyon tetszett neki. Aztán az ovisok hamarosan mentek befelé ebédelni, én úgy gondoltam, első ismerkedésnek elég is ennyi, de Regőt kézben kellett kihozni, maradt volna még.
Úgy tudom, beíratás után is lesz lehetőség így bejárogatni ismerkedni, játszani. Remélem, szívesen jár majd óvodába, olyan izgalmas, nagyfiús dolog ez már! És annak is örülök, hogy vele itthon tudok lenni hároméves koráig - valószínűleg ő az egyetlen gyerekem, akinek ez megadatik. És akivel nekem is.

1 megjegyzés:

Orsi írta...

Bizony nagyfiús dolog! :)
Nekem is mondták az itteni oviban, hogy mehetünk ismerkedni, szívesen látnak minket. Szerintem hamarosan el is sétálunk oda, a lányok már nagyon lelkesek, sokat beszélgetünk az oviról.