2012. március 13., kedd

Elefántos mellény

Ez a kis mellény az első, amit idén befejeztem. Szegény Fonalfalóban is nagyon le vagyok maradva :)


Regőke már eléggé kinőtte a csíkos mellényét, ideje volt, hogy újat kapjon. A fonal Lidl-es zoknifonal dupla szála, az elefánt apró maradék fehér fonal. Azért fehér, mert Regő kedvenc elefántos könyvében is fehérek az elefántok :) A minta elméletileg az Egyszerű kötött holmik kicsiknek c. könyvből lenne, abban van egy elefántos pulóver, de sajnos ahol a hátuljában külön le van írva a leszámolható minta, ott nem ugyanaz szerepel, mint a pulcsin. Ott ugyanis egy teljes, felemelt ormányú elefánt van, míg hátul csak egy fej, az is olyan fura alakú. Úgyhogy amennyire a fotóról lehetett, úgy számolgattam a mintát, az alapján készült. A fülét és a farkát külön kötöttem/horgoltam rá utólag, nincsenek egy síkban a testtel, lehet őket morzsolgatni :).
A kisbeteg az új mellényében:


A leírás szerint hároméves méret, azt hittem, nagy lesz, de pont jó. A nyakkivágás úgy tűnt, hogy kicsit szűk lesz, ezért az egyik vállát nem varrtam össze teljesen, ott is folytattam a nyakszegélyt, és készítettem rá két gomblyukat, így ott gombbal záródik.

5 megjegyzés:

Babi írta...

ügyes vagy! :) Most már annyi anyukát látok kötni, hogy lassan én is belevetem magam!!! :D

Névtelen írta...

Nagyon szép lett! :)

Macus írta...

Nagyon jó a mellény, de a kis krapek ... az valami eszméletlen...

Gyöngyi, Tigris/Delfinke írta...

Nagyon szép lett :)

Timi írta...

Köszi csajok :) Macus, Neked különösen :)