2012. március 12., hétfő

Csakazértis tavasz

Még szombaton szabadultunk ki Regővel a kertbe, ragyogott a nap, kertészkedtünk is egy kicsit. Én főleg a virágágyást szabadítottam meg a tavalyi lombtól, ő pedig főleg a kupacba hordott tavalyi lomb egyenletes szétterítésén igyekezett. Csongor is kint volt, elaludt a babakocsiban, szegény Marcikám viszont bent szundított 39 fokos lázzal :(
Dolgozó Regő

Alvó Csongor - a cumit majd megmagyarázom...

És a kert most:


Levele van a bodzának - mi ez, ha nem tavasz? :)

Valamint, ígértem, hogy megmutatom, ekkorák a salátapalánták. Tegnap csúnya front volt, de ma, ha minden igaz, kiültetem őket, a pohárba pedig jöhetnek a következők.

Papíron virágoskertet is terveztem, a sajátomat... ha neki is állunk most tavasszal, messze nem lesz még teljes idén, sok munka van vele, meg a hagymásokat csak ősszel lehet bele ültetni, de most tervezem, hogy milyen virágok legyenek, hogy mindig nyíljon valami.
Marci szerencsére jobban van, szombaton még felment 39 fölé a láza, de tegnap este már 37.4-gyel feküdt le. Remélem, ennél már csak jobb lesz.

1 megjegyzés:

Kincső írta...

Nagyon szép a kert már most is :) Marcinak gyors teljes gyógyulást!