2012. január 4., szerda

Többet nem dicsérem meg :)

...Csongort, mert attól elromlik, úgy tűnik :D Majd fogjatok szavamon, ha ne adj isten dicsérném :D 
Szóval két hét alvás után kicsi fiam tegnap felébredt, és úgy maradt, nagyjából. Nappal gyakorlatilag nem sikerült aludnia, vagy nagyon rövideket. Próbáltuk hintában, mózeskosárban, nagy ágyon, karban, a maximum félóra volt. Nem lett volna nagy gond, ha nem kéne külön tartani a fiúktól, bár most már lassan lazulok ebben az ügyben, nem foghatják meg, nem puszilgathatják, tartanak három lépés távolságot, de az egy légtérben levést ha muszáj, hagyom. Az pedig kifejezett előnye a kevesebb alvásnak, hogy helyette többet evett. Néha szerintem a hasát is fájlalta, mert bár nem az a tipikus, sokat nagyon sírós hasfájása volt, azért tekergett, nyafogott, jólesett neki a függőlegesen tartás, rázogatás. Kerestem, de nem találtam, hogy mit ehettem, lehet, hogy nem is az volt a hibás, egyszerűen neki még a működés is új és zavaró élmény lehet. Amúgy működik rendesen, aminek ki kell jönni, az kijön, aminek benn kell maradni, az benn marad :) Remélem, gyarapodik is.
A csúcs az volt, hogy este kb. négy órán át altattuk, azaz felváltva sétáltunk vele, ringattuk, próbáltuk a hintát, szoptattam, satöbbi. Negyed tizenkettő tájban meguntam, és ágyba bújtam vele, hátha úgy alszik - és láss csodát, aludt! Lehet, hogy csak a testközelség kellett neki, bár előtte hordozás közben is nyafogott. Mindenesetre félve feküdtem le, hogy jaj milyen lesz ezek után az éjszaka - és jó lett! Ébredt többször, de csak evett és aludt, és most végig mellettem volt, nem kísérleteztem a mózesbe tevéssel, ha egyszer így végre alszik.
Ma aztán nappal aludt vagy három órát a hintában, aztán elmentünk a mindenféle juttatásokat ügyintézni, és az autóban is aludt az utolsó pár percet kivéve, aztán délután szintén a hintában egy rövidebbet, és fürdetés meg szopi után megint elaludt. Ez nem dicséret! :D És lekopogom :)

3 megjegyzés:

Gabka írta...

Na én ezért nem készültem ki egyik gyerekemnél sem a nemalvástól, ugyanis nulla napos koruktól mellettem aludtak addig, amíg igényelték. Így megúsztuk az éjjeli nyafikat, ettek-aludtak, ennyi. Harmadikkal is így tervezem, mert nagyon bevált!
Ha pocakfájásra gyanakodsz, próbáld ki a foreveres Aloe Activator-t. Teljesen természetes, semmi adalék, semmi mesterséges izé, viszont hatásos. Rékának nemrég olyan gyomorgörcse volt, ki tudja, mitől, hogy sikítva sírt, adtam neki, 10 perc múlva a gyerekem vigyorogva ment játszani. :-) Nulla naptól adhatod, kilogrammonként két cseppet. Tényleg szuper, már régóta alapszükséglet nálunk a háztartásban.

Szilvi írta...

Máskor minden esetben írd oda, ez nem dicséret, csak a tények közlése :-)

Timi írta...

Én Marcinál kikészültem, Regőnél már nem :) Őt már szívesen altattam volna velünk, de valahogy ott nem aludt békésen, aztán letettem a kiságyba és ott meg aludt.
Most meg már öreg vagyok vagy nem tudom, imádom a mellettem szuszogó kisbabát, de valahogy már mégis szívesebben aludnék a párommal kettesben a hitvesi ágyban :) szóval ha vége a karanténnak, megpróbáljuk, mit szól Csongor a gyerekszobához meg a kiságyhoz :)