2012. január 12., csütörtök

Nagyjából siker - és kiütés

Gondoltam, beszámolok, hogy hogy zajlott a fiúk első éjszakája együtt :) Félsikernek gondoltam, de rájöttem, hogy az együtt alvás szempontjából teljes siker, hiszen ami a lényeg: Csongor nem ébresztette fel se Marcit, se Regőt.
Amikor az esti blogbejegyzést írtam, már aludtak, vagy legalábbis csend volt, Marci lehet, hogy olvasott még. Csongor 11-kor ébredt, evett és visszaaludt, majd fél kettőkor még egyszer. Jó anyai ösztönnel még akkor felébredtem rá, amikor csak nyöszörgött, de később sírt is, és arra se ébredtek fel. Aztán háromkor ébredt újra, akkor viszont nem aludt vissza - lehet, hogy ez most ilyen szokás nála, a hajnali ébredésénél tegnap is másfél órát fönn volt. Fél ötkor, azaz pont másfél óra után most is elaludt - ekkor már kinn voltam vele a nappaliban, azért az szerintem sok lett volna - de ahogy visszatettem az ágyába, felébredt megint. Ekkor már Péter kelt fel hozzá, sétált vele a nappaliban, és Csongor aludt a hasán, de ahogy a függőleges helyzetből elmozdította, megint felébredt. Akkor behozta hozzám, szopizott és elaludt, de csak egy órát - sebaj, akkor már úgyis kelni kellett a fiúkhoz. Szóval gyakorlatilag ugyanolyan éjszaka volt, mint a tegnapi, az alvás helyét kivéve, ami viszont jó tapasztalat, hogy működik.

Még este, amikor Marika néni pelenkázta, öltöztette Regőt, kiütéseket találtunk rajta, olyat, mint egy kezdődő bárányhimlő vagy sok szúnyogcsípés. Fogalmam sincs, mi lehet, bárányhimlő már megvolt, rubeola ellen oltva van, skarlát csak nem tér vissza ilyen hamar vagy okoz kiütéseket két nappal az antibiotikumkúra vége után? Gondoltam allergiára, este nem volt mit tenni, lefektettem, meglátjuk, hátha reggelre el is múlik. De nem múlt, sőt, most délelőtt főleg a combján kifejezetten csúnyább lett. Most van vele Marika néni az orvosnál. Egyébként nem lázas, jókedvű, az sem látszik rajta, hogy viszketne, bár reggel pár pöttyön úgy láttam, hogy vakarta éjjel. Remélem, hamar megjönnek és kiderül, mi ez.

Nincsenek megjegyzések: