2011. december 17., szombat

Sportverseny

Marcinak ma Enyingen volt sportversenye, tizenketten mentek az iskolából, tök jó, hogy őt is beválasztották! Ez a verseny már tavaly is volt, játékos sportvetélkedő, Fejér megyei települések iskolásai vetélkednek, ott volt Szabadbattyán, Nádasdladány, Sárosd, természetesen Enying, és még biztos nem említett mindent Marci. Az egyetlen hátránya, hogy ugyanúgy korán kellett kelni, mint amikor iskolába megy, fél nyolckor indult a busz, és délután kettőkor ért haza. Mi meg este egy jó késői moziban voltunk, éjjel egy után kerültünk ágyba, hatkor keltem, nem voltam épp friss :)
De Marci jól kimozogta magát, nagyon élvezte a programot, hatodikak lettek a hét csapatból, de az jó, mert tavaly hetedikek :) Meg amúgy sem az számít, hanem a mozgás. A kötélhúzásnál léptek előrébb az idei versenyben. Marci elmesélte, hogy mindenféle váltóversenyek és sorversenyek voltak, meg floorball és foci. Éhesen, kellemesen elfáradtan ért haza. Én épp szundikáltam, amikor megjött - nem akartam előtte bealudni, de így sikerült :) - beengedtem, kicsit kifaggattam, aztán mondtam neki, hogy ha nem haragszik, még folytatnám az alvást, amíg Regő is hagyja. És nagyon jó fejek voltak, mert még egy órát ráhúztam, Regő is felébredt közben, de szépen eljátszottak, meg is dicsértem őket!

Nincsenek megjegyzések: