2011. december 12., hétfő

Masina

Biztosan nagyon jó voltam, mert már szombaton jött nekem a Jézuska :) Ezt a fényképezőgépet kaptam Pétertől.
Igazából egy ilyen beruházás persze nem úgy működik, hogy én csak úgy kapom meglepetésül ajándékba, hanem megbeszéltük, hogy a szülésig kéne egy jobb gép, mert amit eddig használtam, az egy kicsi, olcsó, használtan vaterán vett gép, bár szerintem eddig elég tűrhető fotókat készítettem vele, de például pillanatokat képtelenség elkapni vele, nagyon hosszú ideig méri be a fényt meg a beállításokat, sokáig exponál, nem is fér rá sok kép, videót 15 másodpercet tud hang nélkül... Szóval azt megbeszéltük, hogy kell majd egy gép, és hónapok óta nézegettük a lehetőségeket, de a műszaki része, az ár-érték aránya Péterre volt bízva, a konkrét típus nekem meglepetés volt, meg hát azért mégiscsak én kaptam karácsonyra :) És azért már most, hogy szülésig azért megtanulni is legyen kis időnk, mert van mit tanulni rajta, az biztos! Már folyamatban :)
Szóval, innentől nem menekültök tőle, hogy színes szélesvásznú képeket lássatok az összes gyerekeinkről, a programjainkról, sőt videókat hanggal szintén az összes gyerekeinkről, és amit régen szerettem volna már: Marciról, ahogy furulyázik :)

2 megjegyzés:

Orsi írta...

Gratulálok a szuper új fényképezőhöz, igazán megérdemelted! Várjuk a sok-sok szép fotót. :)

Emese írta...

Szuper gép :)