2011. november 20., vasárnap

Egy korszak vége

Regő ma először azt mondta, hogy "kérek csokis szeszet", azaz kérek csokis kekszet, amiben az "o" a lényeg. Tegnap még "csikis" volt a "szesz". Sőt, úgy mondta, hogy "kérek csikis a szeszet", hogy teljesen pontosak legyünk. Kíváncsi vagyok, vajon más szavakból is elmúlt-e az o, u helyett mondott i hang? Majd kiderül, és ha igen, akkor egy kis aranyosságnak megint lőttek.

Viszont amikor másodszor kért csokis kekszet, és mondtam neki, hogy elég volt, nem kap többet, akkor kért szívószálas kakaót. Mondtam, hogy szívószálat nem kap (nem szeretem, csak malackodik vele). Mire ő kifejtette:
 - Nem a szívószálat, csak a kakaót. Nem a szívószálat, nem, nem buborékolok, nem a szívószálat, csak a kakaót.
:)

5 megjegyzés:

Dóra írta...

nagyon meggyőző Regő magyarázata, hogy miért is kell kakaót kapnia :) nagyon édes lehet, visszaolvasok, hátha találok róla videót is...vagy nincs?

Timi írta...

Van videó, csak hangja nincs :( A festősről van. De jó, hogy jöttél :)

Gabka írta...

Ezeket az aranyos kis dolgaikat én is nagyon nehezen engedem el. Még emlékszem, amikor Rékánál elpékesztő volt az elképesztő (apukája szavajárása, gyorsan megtanulta a csaj), vagy Micikacó volt a Micimackó, hammugi a hajgumi... Imádtam. "Sajnos" egyre tisztábban beszél. :-)

Timi írta...

Én is emlékszem ezekre, főleg a Micikacóra a blogodról :) Viszont nemsokára Attila kezdi ezt! :) Elpékesztő: Regő egyelőre "fénypékezik" :)

Unknown írta...

Nagyon cuki!!!