2011. november 12., szombat

Aranyosságok

Gyorsan írok pár mait, amíg még eszembe jut :)

Számítógép kikapcsolva, előtte a szék kihúzva hívogatja Regőt:
 - Anya, én pékezek. Pékezek, pedig nem szabad :) (pékezek = gépezek, azaz felmászik a székre gombokat nyomkodni :D)

Egy apró műanyag traktoros emberkefigurának magyaráz:
 - Bácsi, kimegyünk? Veszünk dzsekit, pulóvert, jó? Gyere bácsi - és eltűnik vele a másik szobában.

Kimegyünk az állatokhoz, keresi a bakkecskét: -Robi kecske hóóóvan?; aztán ő mutatja meg nekem, be kell menni az istállóba meglátogatni, beszélgetni vele. Kijön, végigmegy a baromfiudvaron, kis gazdaként mutatja nekem: azok a kacsák, azok a malacok. Kimegyünk a legelőre is, ahol Mátyás csikót felszólítja, hogy egyen még szépen, és úgy jön-megy a malacok, kecskék és a csikó között, mintha velük együtt nőtt volna fel. Ahogy ez tulajdonképpen történik is. Félelem nélkül bújik át a csikó nyaka alatt, lába előtt, és simogatja.

Idebent előhozza a takaróját, pelusait, a majmát és az én régi macimat, lefekteti, betakarja őket: aludjál szépen! Aztán felveszi, megöleli: szeretem őket! A majmot megfogja magával szemben, és azt mondja: nyisd ki szád, majom, egyél szépen! Most alszunk, majom. És megint lefekteti, betakarja.

Éjfél lett, most már mindjárt tegnapinak minősülnek, és nem is jut több eszembe, pedig volt még :) Jó éjszakát!