2011. november 17., csütörtök

35 hét

Nem is akartam írni a 35. héten, csak majd a 36.-on, az olyan mérföldkő, ez a mostani nem. De muszáj írnom. Ma voltam orvosnál. Külső-belső-középső méhszáj egy centire nyitva van, doki kommentje: "nyugodtan írhattam volna két centit is", fejecske szépen beilleszkedett, lent van. Csongor baba szokásos nagy méretei: feje 9,2 centi keresztben, combja 6,93, minden mérete egy-két héttel nagyobb a koránál. A súlybecslés szerint 3030 g - Regőnél olyan 30 dekával nagyobb, és ő a 37+4-es születési dátumával 2910 gramm volt. Szóval, kérdezem ezek alapján doktoromat, hogy mit jósol, mire azt mondja, egy hét. Mivaaan? Én nem akarok egy hét múlva szülni! Elkapott a para hirtelen... Persze, ha érett, szép nagy baba, akkor gond nem lesz, bár Regőnek is voltak kis éretlenségei a 18 nappal korábbi születésével, na de egy hónappal? Mondtam is neki, ne ijesztgessen, én még nem vagyok felkészülve... december közepén szeretnék szülni. Azt mondta, amit eltervezek, az úgy is lesz. Hát, remélem...
Utána felhívtam a szülésznőmet is, ő azt mondta, azért szerinte több lesz egy kicsit, meg hát jó is lenne legalább két hét még. Pihenjek, egyek magnéziumot - vicces, az egész terhesség alatt nem szedtem rendszeresen magnéziumot, csak szükség esetén, most kezdjem el, amikor mások abbahagyják - hagyjam abba a tornát, ne nagytakarítsak. Utóbbit szívesen abszolválom :D
Nagyon felpörögtem, bestresszeltem, mostanáig keményedett is a hasam sokat. Aztán ettem némi csokit, beszéltem pár barátommal meg persze Péterrel, és elég jól lenyugodtam :) Pihenek majd, eszem magnéziumot, szót fogadok, és lelkileg is rákészülök. Eddig még abszolút nem jött el a "jaj de szeretnék már szülni"-érzés, pedig ha szülni kell, akkor olyan jó lenne abban a lelkiállapotban... Vágyni rá, készen állni, elengedni ezt a babát lélekben... Egyelőre én inkább azt mondogattam neki, maradjon még... Két hetet kérek legalább, aztán decemberben már jöhet, és addig én is rákészülök és veszek is mindenfélét. Ma egyébként nagyot haladtam előre, beszereztem egy csomó mindent a szülésre és a kórházra. Kéne egy jól összeszedett lista, mert innen-onnan van több is, de olyan érzésem van, mintha túl kevés lenne. Azért ma elkezdtem összepakolni :) Jövő héttől ctg-k, 22-én védőnő, 24-én elvileg 36 hetes ultrahang meg kenetvétel, aztán utánunk a vízözön. Vagy mi. Mindenki drukkoljon, hogy decemberben szüljek! 
(... aztán a végén még túlhordom... hallottunk már ilyet, na de az nem én voltam :) )

6 megjegyzés:

Ancsa írta...

Ne aggódj, minden rendben lesz. Ő tudja, mikor kell jönnie, akkor fog és addigra Te is fel leszel készülve. Vigyázz magatokra, puszi:-))

Timi írta...

Köszi köszi :)

Gabka írta...

Június elején, amikor Áginál voltam vizsgálaton, azt mondta, bő egyujjas a méhszáj, jó puha, baba feje beilleszkedve. Attila augusztus elsején született. :-)) Igaz, bár utána senki nem nézett méhszájat, én totál biztos vagyok benne, hogy legalább háromujjassal éltem végig az utólsó hetet. Mondjuk nekem sok jóslóm volt, néha egészen kemények, sokszor tutibiztosan éreztem, ahogy tágul a forró kör.... Lett is egy villámszülésem a végére. Szóval azért számíts arra is, hogy nem lesz ez a babóka túl sok óra hossza. :-) De szurkolok, hogy ez a nem sok óra decemberben legyen. :-))

Timi írta...

Két hónapot húztál még így ki? De jó ezt hallani :) Én csak két-három hetet kérek :)

Unknown írta...

Ne stresszelj Timi, minden rendben lesz! Szurkolok nagyon én is a decemberi babónak!!!

Orsi írta...

Drukkolok a decemberi szüléshez! Vigyázz magadra, és ne idegeskedj, minden rendben lesz. :)

Regő nagyon aranyos a festős képeken!