2011. október 11., kedd

Mellényke

Tegnap elkészült ez a kis mellény Regőnek:

Még mindig a maradék Wool Mix fonalakból készült, azzal a nem titkolt céllal, hogy fogyjanak már el :) Tettem bele a rózsaszínből is, annyira kis halvány, majdnem fehér, hogy szerintem nem lett tőle lányos, illetve a piros alatti szín, hogy ne legyen annyira élénk az összhatás, egy korábbi bézses melírozott Opera fonal maradéka. Ez egy picit vastagabb a Wool Mixnél, így ott hullámosodik az anyag, de ennyi belefér egy kis maradékokból készült mellénybe. Minden szegélyét direkt pöndörödősre csináltam, Marika néni mondta is, hogy mit csináljak, hogy ne pöndörödjön :) én meg mondtam, hogy direkt van. Így fotón nem néz ki olyan jól, de felvéve aranyos, délelőtt már hordta Regő, pont jó lett a méret. Ehhez segítségül hívtam egy pulcsi leírását, de egyébként saját tervezés - na nem mintha olyan nagy terv kellett volna hozzá. A hátán még egyforma szélességűek a csíkok, az elején az elfogyás sorrendjében csökkennek :)
A mellényke is megy a Fonalfalóba, minden grammja játszik, és a piros meg az Opera teljesen elfogyott, a kékből egy egészen apró maradt, a rózsaszínből és a zöldből van még használható mennyiség, de az is talán 3-3 deka.

1 megjegyzés:

Emese írta...

Nagyon jó lett a mellény!
Remélem Regő ilyen szépen átszokik a nagy ágyra, eddig nagyon jól alakul :)