2011. szeptember 19., hétfő

Sünik

Aznap este, amikor a csajos estéről jöttem haza, ahogy megálltam az autóval a kapu előtt és elhúztam a kaput, valami bokán szúrt, és ezzel egy időben mozgást is észleltem. Hunyorogtam a sötétben, az autó lámpájánál néztem, és megpillantottam egy sünt. Aztán jobban megnézve még egyet, meg még egyet... összesen négy kicsit, és hirtelen kiszaladt a bokor alól az anyjuk is. Még egy - talán az apjuk? nem tudom, mennyire élnek szoros családban sünék - fütyülő hangokkal hívogatta őket a bokor alól. Az anyjuk is böködte a kicsiket, menjenek már az autó elől, én meg ott álltam tanácstalanul, hogy hogyan ne üssem el őket? De sehogy sem akartak biztonságos helyre bújni. Végül inkább hátratolattam, és az utca másik oldalán a fűben álltam meg, bejöttem mosakodni, miegymás, és újra kimentem megnézni, hogy elmentek-e. Elmentek, beálltam, megnyugodtam. Nagyon aranyosak voltak, sose láttam még egy teljes, ekkora süncsaládot együtt, pláne ennyi ideig. 
Úgyhogy amikor őszi ruhát kerestem a blognak, és Áginál megláttam ezt a süniset, nem haboztam :). Köszönöm az új hátteret!

Nincsenek megjegyzések: