2011. szeptember 7., szerda

Háromból egy kő

Ma voltunk az ortopédián Regővel, örültem, jó hamar kaptunk időpontot. Ahhoz képest már csak egy olyan félórát kellett várni, kicsit mérges voltam, amikor egy békésen alvó újszülöttet behívtak előttünk, aki láthatóan az orvos ismerőse volt - mivel ő aludt, egy kétévessel meg nem egyszerű félórát várni, valószínűleg mindkettőnknek rosszabb volt így, de végülis nem vettem nagyon a szívemre, félóra várakozás alap az egészségügyben, és Regő egész jól elvolt, volt nálunk keksz, víz, autó és mesekönyv.
Bent az orvosnál is nagyon ügyes volt Regő, kedvesek voltak vele, megnézték, megtapogatták a lábát, leállították a földre, kicsit ment mezítláb, és közben engem nyugtattak, hogy anyuka, ez egyáltalán nem vészes :) az asszisztensek meg olvadtak elfelé a gyönyörű és aranyos és beszédes fiamtól :) Szóval nem vészes a lába, egy kő leesett a szívemről, szupinált cipő kell neki, mint annyi ismerősömnek. Vettem is egy ilyet: http://www.salusweb.hu/salus-cipok.html illetve kettőt: egy szandált bentre, mert ezentúl bent is szandit kell hordania, és egy zárt, őszi cipőt kintre. Kint amíg lehet, mezítlábazzon még sokat változatos terepen - ez eddig is megvolt - és a most hordott Falcon cipőjét is dicsérte a doktor, csak ez nem szupinált, de azért hordhatja még, amíg jó idő van, ez egy zárt orrú, de nyílásokkal ellátott cipő, amit vettem, az pedig teljesen zárt, rendes őszi. Egy év múlva kontroll - majd ovikezdés előtt akarok menni, hogy derüljön ki, ha benti szandálnak is ilyen kell még. Végül kapott Regő egy csacsis matricát, és átmentünk az én vérképeredményemért is. Megint kevés a vas, mondjuk nem viszem túlzásba a pótlását, pezsgőtablettát iszom és néha a terhesvitamint, de azt nem mindennap, más problémát nem láttam. Hát, megpróbálom még a homeopátiás vasat, a magnézium bejött úgy, de rendes vastablettát nagyon nem szívesen szednék, félek a mellékhatásaitól.

5 megjegyzés:

Emese írta...

Örülök, hogy minden oké. Nekünk is 1 év múlva kell ortopédiai kontrollra vinni Marcipánt, addig meg én is 2 salus cipőt vettem neki, 1 zártat kintre és 1 szandit a bölcsibe.

Ha megiszod a céklalevet, terhesen is nagyon ajánlják vas pótlásra :)

Timi írta...

Köszi, minden ilyen tippet szívesen fogadok! Amitől nem lesz székrekedésem...

Mindent a babàkròl ès a terhessègrol írta...

na lehet en is elnezek Seannal az ortopediara a napokban...
huu,en is utalom a varakozast a rendeobe ,folleg mikor en mar jo ideje ott vagyok,es mast hivnak be meg is.
En is vashianyos vagyok...terhesseg elott is. Ugyan igy csinalom, neha pezsgo tabletta,es a Femibion terhes vit. 2 naponta kb.

Orsi írta...

Na, örülök, hogy "csak ennyi" a gond Regő lábával, szépen rendbe fog jönni! :)
A vashiányra a cékla tényleg jó ötlet, vagy esetleg a feketeribizlilé még talán. :)

Timi írta...

Orsi, köszi :) Meg Emi Neked is, már kaptam is céklalevet, nem finom :D Orsi, a feketeribizlilé érdekes, mert kb. ezelőtt a vérvétel előtt két nappal kattantam rá nagyon, meg is ittam egy litert hamar. Tudja a szervezet, mi kell neki. Meg vörösáfonya-levet hozott még Péter.