2011. szeptember 10., szombat

Három nap?

Október végén, amikor Marcinak kezdődik az őszi szünet, mi három napra elmegyünk Péterrel kettesben "nyaralni". Több, mint három év után először kettesben, és Regővel együtt is csak Gannán voltunk egy hétvégére májusban. Szóval azt gondolom, hogy igencsak ránk fér, főleg, hogy akkor már ha jól számolok, 32 hetes leszek, nemsokára megérkezik Csongor, és ha együtt tudunk is menni, kettesben megint csak évek múlva lesz módunk. Az eredeti terv az, hogy Marci is kap egy szabadnapot, csütörtök este levonulunk Ságvárra, ott alszunk, majd pénteken a gyerekek ott maradnak, mi pedig elutazunk.
Én meg ezen agyalok folyton... Marci jóval kisebb, másfél éves volt, amikor már sokkal többet volt nélkülem, mert akkor jártam egyetemre, ahol a szorgalmi időszak úgy nézett ki, hogy hajnali négykor mentem el otthonról, és este hét körül értem haza két hétig, aztán meg a vizsgák miatt majd' minden szombaton megint, bár akkor rövidebbek voltak a napok, és volt, hogy ők is velem jöttek. Így az ő apjával ekkora korában már elég simán elmentünk kettesben egy hétvégére.
Regő talán anyásabb is, vagy én vagyok "Regősebb", de nehezebben engedem el... Azt már megtapasztaltuk, hogy Marika nénivel itthon jól elvan egy napot, amikor Marcival a Várban voltunk. Anyukáméknál egy délutánt hagytuk, amikor a múltkor esküvőn voltunk - eléggé el volt anyátlanodva, hosszasan csak a motoron ült, és azt mondogatta, hogy papa. Igaz, akkor Marci sem volt ott, a szabink alatt pont azért akarom mindkettőt ott hagyni, mert Marci nagy segítség lenne a szüleimnek.
De hogy fogja vajon bírni? Érteni fogják-e a szüleim, amit mond? Legtöbbször azt gondolom, ugyan már, biztos megoldják, három gyereket felneveltek, és Marci is sokat volt náluk. Máskor meg tartok ettől a három naptól, közben a kettesben töltött időt nagyon várom. Nem egyszerű velem :D Arra is gondoltam, hogy Regő maradhatna itthon Marika nénivel, Marci pedig mehetne az apjához, de talán három teljes nap sok lenne a mamának. 
Szerintem egyébként maradunk az eredeti verziónál, csak drukkolok, hogy jól sikerüljön. Abban is bízom, hogy hátha ez majd jobban összeköti a nagyszülőket és az unokát. Meg addig még lehet, hogy otthagyom egy napra, máskor egy napra és egy éjszakára, hogy legyen átmenet. Szeretném, hogy működjön a dolog.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem nem lesz baj,minden rendben lesz! A közös hétvége pedig nagyon kell. Mi 6 évig nem mentünk sehova kettesben, még moziba sem..Az sem jó, tapasztalat. Néha kell egy hétvége, hogy CSAK egymásra figyeljetek. :)

Orsi írta...

Minden rendben lesz, ne félj!!! De a helyedben én is ezen tépelődnék, nyugi. :) Mi sem nagyon hagytuk még a lányokat másra, max. egy-egy délutánra, és kétszer volt olyan eddig, hogy egyik vagy másik nagyi fürdette és altatta őket este, majd hajnalban jöttünk mi is haza. A legutóbbi ilyen két hete volt, és semmi gond nem volt. Amikor az első volt, akkor anyukáméknál voltunk, és két ok miatt volt húzósabb: nem itthon voltunk, és anyukámékkal nem találkoznak olyan gyakran, mint anyósommal. És akkor, egy évvel ezelőtt ez még sokat számított. A mostani simán ment, hazai pályán, anyósom és Bogi (rokon kislány) voltak velük, semmi gond nem volt. De nem tudom, hogy két vagy három napra itt tudnám-e őket hagyni... Amikor tegnap egész napra elmentem suliba, Laci maradt itthon velük, és még akkor is izgultam egy kicsit. :) Mármint nem konkrétan amiatt, hogy nélkülem mi lesz velük, hanem hogy Laci hogy fogja bírni az egész napos gyűrődést. De persze jól bírta, simán ment minden, és miért is ne ment volna. :D
Talán azért lenne jobb Regőnek otthon, Marika nénivel, mert mégiscsak a saját jól megszokott környezetében lenne Regő (és persze Marci is), de mivel ő egyedül van, így két gyerekkel három napra természetesen nem lehet egyedül hagyni. Anyukádéknál pedig gondolom, előny, hogy ketten vannak, de szerintem is kellene előtte már szoktatni Regőt.
Nyugi, nem lesz semmi baj, minden a legnagyobb rendben lesz! Azt nem is írod, hogy hová mentek Péterrel! :) És igen, kell nektek is a kiruccanás, a kettesben töltött idő. :) Nagyon jó lesz! Én is kedvet kaptam most. :)