2011. szeptember 12., hétfő

Bili

Na megkezdődött? Talán, mindenesetre én jelnek tekintem.
Az imént Regő megszólalt, hogy "anya pisilsz büdös". És elrohant a fürdőszoba elé, miszerint "bilibe!". Én meg utána, elő a porosodó bilit, Regő kérte, hogy "anya leveszed pelenkát", ráült a bilire és sziszegett magának. Tovább csücsült, mint eddig bármikor, azt láttam, hogy eddig játékból ült rá, most meg tényleg használni akarta. Aztán nem pisilt, viszont egy picit kakilt! Visszaült még egyszer, akkor már nem történt semmi, majd közölte, hogy "kész, mosakodok". A pelenkát nagyon nem akarta visszavenni, ha könnyen feltörölhető burkolatunk lenne, nem is adtam volna vissza, de így azért némi meztelenkedés után visszaadtam. Kíváncsi vagyok a folytatásra, veszek egy csomag bugyipelenkát meg egy garnitúra mini alsógatyát :)

1 megjegyzés:

Noémi írta...

Nagyon ügyes.... én is ezt a pillanatot várom...