2011. szeptember 3., szombat

Belerázódunk

Lassan összeállnak majd a "munkás" hétköznapok. Marcinak megvolt az első két iskolai napja, csütörtökön még nem volt tanítás, csak osztályfőnöki órák, ismerkedés az új tankönyvekkel,  a felszereléssel, ellenőrizték, hogy minden megvan-e, megkapták a tájékoztatót és az órarendet. Pénteken már voltak órák is, nagyon jó az órarend, mivel két új tantárgy jött be, tartottam tőle, hogy zsúfoltabb lesz, de pont ugyanolyan, mint tavaly: háromszor van négy órája, egyszer öt, és pénteken három, mert a pénteki negyedik óra korrepetálás, amin Marcinak nem kell részt vennie.
Nekem pedig megkezdődött az órára ébredés, persze ez Marcinak is. Én hatkor kelek, neki nagyjából negyed hétre, fél hétre húzom az órát, egy pici kis vekker, nem lehet percre pontosan beállítani. Este kikészítjük a ruháit, reggel a csörgésre felkel, felöltözik és még olvasgat. Én megcsinálom a reggelit, a tízórait, magamhoz térek, és ha ezek megvannak, megyek be hozzájuk. Szerencsére Regő is felébred vagy az óracsörgésre, vagy Marci motoszkálására, nagyon utálnám ébreszteni. Őt öltöztetem, amíg Marci reggelizik, aztán csatlakozunk hozzá. Én mosogatok, készülődöm, azt hiszem, senkinek sem kell bemutatni ezeket a reggeli perceket, de ha tényleg sikerül hatkor kelnem, és nem nyomom le háromszor a szundit, akkor nincs rohanás. Mindenki szépen túlesik a reggeli rutinon, táskaellenőrzés, és indulunk. Regő örül ilyenkor a sétának, babakocsit egyelőre viszünk, ha mégis sietni kéne, de pénteken például gyakorlatilag végigfutotta az utat az iskoláig. Általában bemegyünk a boltba, hazafelé pedig ráérősebben sétálunk, megnézzük az összes kutyát, tyúkot és autót. Itthon zajlik a házimunka, Regő mindenben segíteni akar. Marci délre itthon van, kivéve ha öt órája van, illetve pénteken már 11 előtt megjön. Ügyesen egyedül jön haza, ez az első osztály óta így van. Ebédelünk, aztán Regő lefekszik, Marcinak kettőig van játék kint, bent, számítógépezhet 20 percet, biciklizhet, vagy amihez kedve van. Kettőkor leckeírás, ez tavaly bejött, kivéve, amikor matekból nagyon nehéz vagy sok lecke volt, főleg a mértékegység-váltások tanulásánál. Olyankor előrehoztuk a leckét, és utána volt szabad program. Persze Regő ébredése után, és ha kész a lecke, így is az van, csak azt már Regő is befolyásolja.
Vacsora este fél hét, hét körül, utána fürdés, mese, alvás, Marci még olvas az ágyban elalvás előtt. Ebbe jönnek majd bele az edzések, szakkörök - kíváncsi vagyok, hogy aközül a sok közül, amit tavaly előre kiválasztott, mire fog majd ténylegesen eljárni, ezt persze befolyásolja majd a hétfői és szerdai aikido-edzés is. És karácsony előtt ebbe érkezik majd meg Csongor, így a téli szünetben kialakítjuk az új, háromgyerekes napirendet :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ügyesek vagytok, jól sikerült a start:)

Nekem nem gond a korai kelés, hála Istennek, Robint is ki tudom húzni az ágyból fél 7-kor, Rheus is olyankor kel.Én keltem, mert bántóan hangos az ébresztőóra:)
Viszont este háromnegyed 8-kor már félálomban botorkál az ágyba, kimeríti a suli:))

Timi írta...

Igen, Marci is ágyban van általában olyankor, vagy még tart a mese :) Kell nekik ennyi alvás még szerintem. A vekker nálunk szolidan pittyeg :)