2011. szeptember 13., kedd

100 nap

A mai napon azt mutatja a várandós vonalzóm, hogy még 100 nap van vissza Csongor születéséig. Lehet vágni a centit :) Igazából szerintem nem is lesz annyi, egyik gyerekem se várta ki eddig a 40 hetet, miért pont ő tenné. Meg aztán én is azt szuggerálom neki, hogy legyen szíves körülbelül egy héttel a céldátum előtt kibújni, hogy karácsonyra már mind itthon lehessünk. Mondjuk ez a szuggerálás nekem nem annyira megy, Marcit március 3-ára szuggeráltam, Regőt szeptember 9-re, mindegyik máskor született :)
Mindenesetre lassan majd kezd egyre izgalmasabb lenni ez a várandósság. Most nagyon jól vagyok - nem szeretek többes számban beszélni, remélem, Csongor is jól van, nem mutatja jelét, hogy ne lenne. Nyugodt vagyok, jól alszom, nincsenek bajaim és nyűgeim, nagyon szeretek terhes lenni ezekben a hetekben. Remélem, ez jó ideig így is marad, aztán a vége már úgyis a vége :). 
Az is hozzájárul a nyugodtságomhoz, mégpedig nagyon nagy részben, hogy kik, hogyan vesznek körül. Folyamatosan érzem, hogy a családom szeret, hogy örülnek nekem, nekünk, és ebben jó élni.

Nincsenek megjegyzések: