2011. július 6., szerda

Gyerekmunka nálunk

Regő igazi kis Szűz - igazibb, mint én, remélem, így marad! Lelkesen pakol, ha mondom valamire, hogy ott a helye, már hozza is és teszi el, mondja is, hogy idetesszük, odatesszük, pakolok :) Ha főzök, rögtön jön és előveszi az egyik kislábost, kér hozzá fakanalat és ő is főz. Tegnap, amikor én a lekvárt kevergettem, ő módosított kicsit ezen a szokásán, és székre állva, maga előtt kinyitva azt a fiókot, amiben a fakanalakat, habverőt, ilyesmit tartom, tejet "főzött" pohárban:



Persze a végére minden tejes lett, de sebaj, a tej le- és feltörölhető :)
Aztán ma egyszerűen nem hagyott porszívózni. Kivette a kezemből, ha együtt akartam vele csinálni, az úgy nem volt elég jó neki, hisztizett. Ráhagytam, úgyhogy egy ideig teljesen önállóan porszívózott, én meg fotóztam és videóztam. Aztán a végén azért én fejeztem be :)



A videónak ugye sajnos nincs hangja, de a porszívó működött, tapadt is a parkettához, ezért gyűlik meg vele néha Regő baja :)

1 megjegyzés:

Emese írta...

Édes! Porszívózni Marcipán is imád és nagyon jól is csinálja :D Nem is értem, miért én hajolgatok :D:D:D