2011. július 5., kedd

Egyesülés

Úgy döntöttem, egyesítem az összes blogjaimat. A harmadik gyerekem is megérdemelne egy sajátot, de hatot azért már nem tudnék kezelni, öt is nehezen megy. Jó ötletnek tűnt Marci és Regő blogjait is a saját nevük alatt, külön-külön írni, de sok esemény nem elválasztható, és szerintem egy nagyfiúval és két kicsivel még kevésbé lesz az. Szerettem volna, ha a Napló Regőről és a Napló Marciról tényleg csak róluk szól, de ez így nehéz, néha megoldhatatlan. A kertről, könyvekről, meg amiket sütök-főzök-készítek, arról szívesen írnék külön is, de mivel azért elsők a gyerekek, meg amiket leírok, azokat meg is kell csinálni, szóval így néha háttérbe szorultak.
Ezen a blogon azonban terveim szerint mindig lesz olvasnivaló valamelyik témában, ráadásul a témákat össze is lehet keverni, így lesz ez igazán olyan, amilyen én vagyok. Remélem, sikerül!
A meglévő blogokat nem zárom be, nem törlöm, itt lehet olvasni az eddigiekről:
Regő első 22 hónapja: http://laszlorego.blogspot.com 
Marci elmúlt két éve: http://hantimarci.blogspot.com 
Amit eddig sütöttem, főztem, készítettem és persze le is írtam: http://kezzelszivvel.blogspot.com

Szeretettel várok mindenkit az új blogra!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szuper!! :) És nagyon jó az új blogod arculata! Meg a neve is:)))

Unknown írta...

Egy boszorka van ... hááát, nekem is eszembe jutott párszor :)
De nincs vele semmi gond :)
Nekem is tetszik :) de külön is jó volt :)

Timi írta...

Tényleg Moncsi, Te is boszorka vagy :)