2011. július 30., szombat

Betegségek után

Kicsit (nagyon, egy héttel és sok történéssel) elmaradtam, ezeket most több posztban pótolom.
Regőnek nagy valószínűséggel háromnapos láza volt, ugye csütörtök délután lett lázas, vasárnap, a harmadik napon már csak hőemelkedése volt, hétfő délutánra pedig kiütéses lett. Szerencsére az üdülőorvos által javasolthoz képest vártam még egy napot, így nem kapott antibiotikumot. A torka is fájhatott, többször felsírt éjjel, és rögtön gyógyszert kért, bár nem volt lázas, picit kapott is ilyenkor. Azóta már teljesen jól van, és az étvágya, hangulata is egyre jobb.
Hétfőn megérkeztek Ancsáék, és este Mamáékkal és Bencével, Marcival és Márkkal elmentek a hetente egyszer induló gyerekhajóra. Ezen egy bohóc-kalóz-bűvész (igen, mindez egyben) szórakoztatja a nagyérdeműt sétahajózás közben. Mi Regővel nem mentünk, egyrészt nem volt még teljesen egészséges, másrészt későn is volt neki. Eljött Péter, hármasban töltött esténk volt, majd úgy terveztük, hogy Marci lefektetéséhez mindent előkészítek, mi nézünk egy filmet, és úgy csinálunk, mintha moziban lennénk, Marciról pedig kivételesen Ancsáék gondoskodnak hazatérés után.
Ebben végülis lett egy kis szünet, ugyanis Marci a hajón rosszul lett és hányt, aztán hazafelé az autóban még egyszer, és még itthon is. Kicsit megijedtem, hogy neki is vírusfertőzése van, de csak gyomorrontás lehetett, plusz esetleg a hajózás felrázhatta, mert lázas sem volt, és a továbbiakban semmi tünete nem lett. Gyorsan megfürdettem, itattam, egy rövidet meséltem és ment aludni, szerencsére éjjel és másnap már teljesen jól volt, azért másnap diétáztattam.
Ahogy Regő is egyre jobban lett, már csak az esős, hideg napok akadályoztak minket a további programokban, de azok se sokáig - erről már a következő poszt fog szólni.

Nincsenek megjegyzések: